Natuurlijk doen wij meer dan alleen het leveren en installeren van apparatuur.
Onze eigen support- en onderhoudsafdeling helpt je bij reparaties, updates en onderhoud aan jouw apparatuur.
Audiovisuele apparatuur is niet meer weg te denken uit ons leven. We maken er iedere dag gebruik van bij vergaderingen, lessen en bijvoorbeeld videoconferencing en vinden het normaal dat de apparatuur altijd beschikbaar is. Om die reden wil je erop kunnen vertrouwen dat je apparatuur je niet in de steek laat. Om ervoor te zorgen dat je apparatuur in topconditie blijft, kun je bij ons een serviceabonnement afsluiten. Wij controleren en onderhouden je apparatuur elk jaar. Dit maakt jouw apparatuur betrouwbaarder, levert een langere levensduur op, en je hebt er bovendien geen omkijken naar.
Wanneer er toch een storing optreedt, wil je die snel verhelpen. Veel storingen zijn remote op te lossen, via de telefoon of de computer. Onze serviceafdeling staat klaar om je op afstand te helpen. Heb je een serviceabonnement (SLA) afgesloten? Dan ben je verzekerd van een vaste, supersnelle responstijd bij storingen. En bij een SLA met onderhoud zorgen we er ook voor dat we ieder jaar jouw apparatuur controleren en piekfijn onderhouden. Is een storing ingewikkelder, of is het apparaat defect? Ook dan bieden we een oplossing.
Valt jouw defecte apparaat binnen de garantie? Dan verzorgen we graag de aanspraak daarop en de afhandeling daarvan voor jou. Valt jouw defecte apparaat niet meer binnen garantie? Dan helpen wij ook. Wij komen bij je langs, beoordelen of we de apparatuur op locatie kunnen herstellen of dat we het apparaat meenemen voor reparatie.
Wij stellen tijdelijk een vervangend apparaat ter beschikking wanneer dit nodig en beschikbaar is. Heb je een SLA afgesloten? Dan betaal je daar niets voor tijdens de reparatietijd of de geldigheid van de prijsopgave. We vertellen je graag over alle mogelijkheden in een persoonlijk gesprek. En ook wanneer je tijdelijk apparatuur nodig hebt ter overbrugging van een verhuizing, nieuwbouw of voor tijdelijke projecten helpen we je. Met onze oplossingen as-a-Service kun je tijdelijke apparatuur inzetten waarbij support en onderhoud inbegrepen zijn. Geïnteresseerd? We maken graag een afspraak met je.
Neem dan contact met ons op via 0511 – 460200 of vul onderstaand formulier in.
Onze adviseurs vertellen je graag meer.
Heb je een vraagstuk op een ander gebied? Wij helpen je graag met onze kennis, kunde en ervaring.
Klik op de button hieronder om andere expertises te bekijken.