AV-as-a-Service is de ideale oplossing voor bedrijven en organisaties om audiovisuele installaties te gebruiken, zonder ze te bezitten. Sinds 2017 bieden wij AV-As-A-Service oplossingen aan waar service het kernwoord in is. In de private sector is deze trend ook duidelijk zichtbaar in onder meer de toename in private leaseauto’s, voorbeelden als Swapfiets en de groei van Netflix, Spotify en andere streamingdiensten.
PTH Groep voegt hier een heel aantrekkelijke optie aan toe: AV-as-a-Service: de juiste audiovisuele middelen om samen te werken, te presenteren, les te geven en te vergaderen voor een vast bedrag per maand.
Met AV-as-a-Service krijg je de beschikking over apparatuur en aanvullende dienstverlening. Jij gebruikt, wij blijven eigenaar en zijn verantwoordelijk voor de apparatuur. Alle kosten voor de hardware inclusief installatie en de SLA met beheer, support & onderhoud zijn onderdeel van het pakket. Met AV-as-a-Service nemen we je alle zorgen voor de apparatuur uit handen en ben je altijd verzekerd van goed werkende apparatuur.
Met een AV-as-a-Service contract ben je ongekend flexibel en heb je écht nergens omkijken naar. Wij zorgen voor de financiering van het investeringsbedrag, installeren en onderhouden de apparatuur, dragen het risico van de waardevermindering en wij zorgen dat de apparatuur na afloop van de gebruiksperiode wordt verwijderd, hergebruikt of milieuvriendelijk wordt afgevoerd.
Steeds meer organisaties nemen in hun beleid op dat ze zich inspannen om te verduurzamen, circulaire principes toe te passen en maatschappelijk verantwoord te ondernemen. Waarbij er bijvoorbeeld gewerkt wordt naar een systeem waarin afval (bijna) niet bestaat en materialen en grondstoffen meer worden hergebruikt.
AV-as-a-Service stimuleert deze circulaire economie. Ten eerste omdat producten steeds meer een tweede leven krijgen. Een tweede reden is dat als producten als dienst geleverd worden (as-a-Service), de leverancier zelf eigenaar blijft. De gebruiker heeft daardoor geen zorgen over het product na afloop van de contactperiode. De leverancier heeft juist baat bij producten die zo goed zijn, dat ze zo min mogelijk onderhoud nodig hebben, zo lang mogelijk probleemloos functioneren én na afloop van de contractperiode zo eenvoudig mogelijk een tweede leven kunnen krijgen. De verantwoordelijkheid verschuift daarmee van de gebruiker naar de leverancier.
Audiovisuele & IT technologie zijn onmisbaar voor ieder bedrijf. Betere communicatie, meer mogelijkheden tot (internationale) samenwerkingen en grotere efficiëntie. Wil je digitale innovatie, maar ben je beperkt ten aanzien van je investeringsbudget? AV-as-a-Service is de oplossing. Met AV-as-a-Service beschik je steeds over de modernste technologie, zonder die zelf aan te schaffen.
Samen met jou denken we na over de benodigde apparatuur, omgevingsfactoren, toekomstige ontwikkelingen, looptijd, vervanging van technologie, onderhoud, trainingen etc. En dat allemaal… As-a-Service. Op basis van een vast bedrag per maand!
Samen met jou bespreken we graag welke oplossing naadloos bij jouw organisatie past.
Bel ons op 0511 – 460200 of vul onderstaand formulier in.
Gerelateerde projecten
Heb je een vraagstuk op een ander gebied? Wij helpen je graag met onze kennis, kunde en ervaring.
Klik op de button hieronder om andere expertises te bekijken.