Het zal niemand ontgaan zijn dat de kosten op vele gebieden het afgelopen jaar flink zijn gestegen. Onze tarieven voor reiskosten en voorrijkosten voor de support die we bieden zijn jarenlang niet geïndexeerd. Die zijn nu, doordat de transport- en brandstofkosten enorm zijn gestegen aangepast.
Onze voorrijkosten voor support en reparatie zijn afhankelijk van afstand. We maken onderscheid tussen de volgende afstanden:
0 tot 50 km
50 tot 120 km
boven 120 km
Heb je een serviceabonnement (SLA) afgesloten? Dan ben je verzekerd van een vaste, supersnelle responstijd bij storingen. En bij een SLA met onderhoud zorgen we er ook voor dat we ieder jaar jouw apparatuur controleren en piekfijn onderhouden. Dit maakt jouw apparatuur betrouwbaarder, levert een langere levensduur op, en je hebt er bovendien geen omkijken naar.
Een goede reden om eens na te denken over het afsluiten van een service en onderhoud abonnement is, dat ook de reis- en voorrijkosten voor alles wat onder jouw SLA valt daarbij inbegrepen zijn. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.
Geschreven door Martin de Jong
dinsdag 29 maart 2022