In onze vorige artikelen schreven we over de voordelen van narrowcasting en de vijf belangrijkste redenen waarom bedrijven het zouden moeten gebruiken. De hoofdonderwerpen van het eerste artikel zijn:
In het tweede artikel gingen we in op de effecten op jouw communicatie. Daar benoemden we:
Het implementeren van narrowcasting kan dus een effectieve manier zijn voor bedrijven om hun communicatiestrategie te verbeteren. Maar hoe pak je dat aan?
Praktijkvoorbeelden van narrowcasting zie je iedere dag. In de retailsector maken bijvoorbeeld Albert Heijn, Jumbo en Plus supermarkten gebruik van narrowcasting om klanten te informeren over aanbiedingen en nieuwe producten in de winkel.
Een aantal quotes:
“We willen de klanten meenemen in het verhaal waar we mee bezig zijn! “
“Dankzij de verhalen op narrowcasting kunnen wij bij mensen nog dichterbij komen en vertellen waarom wij wij zijn!”
“Instore communicatie is belangrijk omdat we het verhaal willen vertellen van de producten die we verkopen in de winkel!”
“Alle puzzelstukjes maken het geheel en daar hoort narrowcasting met de professionele content zeker bij!”
“Met narrowcasting kan je op een hele moderne manier laten zien waar een product vandaan komt!”
"Door narrowcasting te gebruiken, kunnen we beter communiceren met onze klanten en hebben we de verkoop van bepaalde producten zien stijgen".
Door deze stappen te volgen en aandacht te besteden aan hardware, planning, content en beheer, wordt narrowcasting een waardevol instrument om effectief te communiceren met je doelgroepen en zo je verkoop te stimuleren.
Vul ons contactformulier in en laat ons weten hoe we je kunnen bereiken. Door contact met ons op te nemen, kun je ontdekken hoe we je kunnen helpen je communicatie te verbeteren, klantbetrokkenheid te vergroten en je verkoop te stimuleren.
Wacht niet langer en laat ons je helpen je bedrijf te laten groeien! Klik hier om ons contactformulier in te vullen.
Geschreven door Martin de Jong
dinsdag 6 juni 2023